Ready to go! - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Vera Hoving - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Vera Hoving - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

22 September 2014 | Nederland, Eelde

Hoi allemaal,

Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zo ver, morgenvroeg vlieg ik naar Oeganda! Mijn backpack is gepakt, de koffer is gevuld met medische hulpmiddelen; ik ben er klaar voor.
De afgelopen weken ben ik druk geweest met het mailen naar bedrijven en met succes! Een grote doos vol met stethoscopen, bloeddrukmeters, handschoenen, thermometers, lampjes is hier bezorgd. Geweldig! Ik ben benieuwd naar de reacties in Oeganda :)

Gister een geweldig feest gehad, waarbij we ook een mooie bijdrage hebben gekregen voor Oeganda. Voor mij was het ook een mooie manier om afscheid te nemen van familie en vrienden, en helaas ook al van Pim...

Ik ben benieuwd naar de omstandigheden daar. Ik heb net nog contact gehad met de contactpersoon en hoorde dat er momenteel nog twee Nederlandse studentes zijn. Stiekem toch wel wat opgelucht...
Als het goed is, kan ik af en toe op wifi, dus jullie horen van mij!

Liefs xx

  • 22 September 2014 - 22:33

    Nana:

    snel gedaan meid
    fijn dat er nog anderen zijn die dezelfde taal spreken!
    we houden je in ons hart en in de gaten!
    liefs van de Wetering

  • 22 September 2014 - 22:34

    Annet & Jarvis:

    Lieve vera! Zo fijn om jou nog even te kunnen omhelzen voordat je op dit prachtige avontuur gaat en de mensen in oeganda medisch gaat helpen. Zo fantastisch dat je zo veel spullen mee kan nemen. Wij wensen je veel success en een rijkvolle ervaring die jij je leven lang kan herinneren. Dikke kus van ons!

  • 22 September 2014 - 22:39

    Vrijhofjes:

    Fijn dat je ons, via deze site, op de hoogte houdt! Zo (be)leven we van harte mee!
    Lieve knuffelgroet uit Steenwijk

  • 23 September 2014 - 08:35

    Vincent:

    Heel veel succes daar!! xx

  • 23 September 2014 - 13:20

    Familie Kaya:

    Lieve Vera, wat zul jij veel ervaringen opdoen! Vast niet allemaal heel fijn, maar weet dat we in gedachten bij jou zijn. Geniet van alles wat op jouw pad komt, want je neemt het mee voor de rest van je leven! Heel veel plezier! Knuffel van de Kaya's.

  • 24 September 2014 - 09:44

    Wilfriede :

    We weten inmiddels dat Vera veilig aangekomen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eelde

Oeganda

Coschappen in Oeganda

Recente Reisverslagen:

14 December 2014

Time flies!

16 November 2014

New African experiences!

02 November 2014

Co in Mulago!

26 Oktober 2014

That's Africa!

19 Oktober 2014

De kust lijkt weer veilig!
Vera

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 7243

Voorgaande reizen:

23 September 2014 - 02 Januari 2015

Oeganda

Landen bezocht: